1e dag in Thailand, Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjolein Helmond - WaarBenJij.nu 1e dag in Thailand, Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjolein Helmond - WaarBenJij.nu

1e dag in Thailand, Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

03 September 2015 | Thailand, Chiang Mai

Op dinsdag 1 september zijn we om 21.40u vertrokken vanaf Schiphol en is het avontuur begonnen. Na een vlucht van 10 uur en 40 min waren we in Bangkok waar we 3 uur later wer opstegen naar Chiang Mai. Op 2 september rond 19u lokale tijd waren we dan eindelijk op plaats van bestemming waar we opzoek konden naar een geusthouse, want dit hadden we vooraf niet geboekt. De taxi genomen naar een straatje waar meerdere hotels zaten en daar een kamer gevonden in geusthouse Water Well.

Woensdag 3 september hebben we de wandelschoenen aangetrokken en hebben we een route gelopen door Chiang Mai langs alle mooie tempels. Het klimaat is toch nog even flink wennen. Het was vandaag lekker zonnig, maar dat zorgt er ook voor dat je de hele dag loopt te zweten. Eind van de middag dus een power napje..

De komende twee dagen staan ons leuke uitstapjes te wachten die we vandaag geboekt hebben. Morgen gaan we naar een dorpje met klederdracht kijken, een stuk door de jungle lopen, watervallen bekijken, op de rug een olifant rijden, raften en op een bamboovlot varen. Overmorgen zullen we met een busje naar het Doi Inthanon National Park rijden.

• 03 September 2015 - 12:59

Robbin:

Hai

• 03 September 2015 - 19:09

Cissy:

Hoi meiden, dat klinkt tot zover al erg goed en een mooi programma in het vooruitzicht! Ben benieuwd naar de foto's die komen gaan!!

Heel veel liefs van ons
    Willem en Cissy

• 03 September 2015 - 19:47

Jean:

Hallootjes,

Dat ziet er goed uit zeg.MMMMMM lekker eten.
    Mooie foto's. Ja we blijven zo op de hoogte.

Lieve grt. Opi Omi

• 04 September 2015 - 05:57

Jolie:

Al een druk programma in de planning. Jullie zullen die powernapjes wel vaker nodig gaan hebben. Geniet er samen maar lekker van.

Groetjes Jos en Jolie

• 06 September 2015 - 22:27

Bart:

Geniet samen met volle teugen maak foto's en plezier dan blijft het nog heel lang in jullie geheugen .